2026 06 13 HAC Cykler

Lørdag den 13 juni

 
Turen starter ved Hjejlekiosken kl. 10.00.
 
Ruten er ikke helt på plads endnu, men den vil følge de sædvanlige principper om en rute, hvor det også vil være muligt at cykle uden elcykel. Men bakker kan vi ikke undgå her vi vores skønne område, men vi tager den med ro og venter på alle.
 
Du medbringer selv drikkevarer til turen og frokosten. Maden vil der være sørget for.
 
Det er et arrangement, hvor også ægtefæller, samlever, kærester m.m. er velkomne.
 
Vi forventer at være retur sidst på eftermiddagen.
 
Kan du ikke cykle, og vil du alligevel deltage i frokosten, så skriv til mig, så fortæller jeg hvor vi spiser frokost, men husk det som sædvanligt er en overraskelse for cyklisterne.
 
Tilmelding på Facebook eller en mail til sebbedk@hotmail.com senest 10 juni.
 
 
 
Et billede fra de gamle arkiver

Kommentarer er lukket